Nasze cookies są bezpieczne! Korzystamy z nich w minimalnym zakresie tak, aby nasz serwis był jak najlepiej dopasowany do potrzeb Użytkowników. Warunki przechowywania oraz dostępu do plików cookies, można zmienić w ustawieniach przeglądarki. Domyślne ustawienia popularnych przeglądarek pozwalają na zapisywanie cookies.

Więcej o cookies Zaakceptuj, by informacja więcej się nie pojawiała

Narzędzia osobiste
Info
Zapisano zmiany.

Witamy

Witamy w specjalnym interaktywnym serwisie internetowym dedykowanym wsparciu i serwisowi technicznemu zapewnianemu przez naszą Firmę.

Nasz serwis pod nazwą "OBSŁUGA SERWISOWA" pozwala szybko i sprawnie zapoznać się z zasadami korzystania z programu wsparcia technicznego SOLIDEX (patrz menu po lewej stronie). Każda osoba upoważniona na mocy odpowiedniej umowy do korzystania z naszego wsparcia technicznego w pierwszej kolejności powinna zgłosić się do programu używając opcji Zarejestruj się.
Jeśli interesują Państwa inne produkty lub usługi profesjonalne oferowane przez naszą Firmę, a nie objęte promocją prosimy skorzystać z jednej z opcji serwisu SOLIDnySerwis.pl

Szybka i pewna komunikacja

Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia nasz przedstawiciel autoryzuje Pana/Panią do skorzystania z pełnej funkcjonalności niniejszego serwisu. Do otrzymania autoryzacji wymagana jest ważna umowa zapewniająca wsparcie i serwis techniczny.

Po zalogowaniu się przy pomocy unikalnego identyfikatora użytkownika (Id) i hasła przyznanego autoryzowanej osobie, możecie Państwo skorzystać z dostępnych funkcji. Pozwalają one na prostą i łatwą interakcję z naszą Firmą w związku z obsługą zgłoszeń serwisowych poprzez wymianę wiadomości oraz różnorodnych plików niezbędnych do szybkiej obsługi zgłoszeń.

Odpowiedzi naszych specjalistów oraz odpowiednie zapisy podjętych i wykonanych działań znajdą Państwo po ponownym zalogowaniu się w serwisie (o każdym odnotowanym zdarzeniu czy przekazanej informacji powiadomimy e-mailem lub inną metodą wskazaną jako preferowana). W trakcie obsługi zgłoszenia mogą Państwo również zgłosić do dodatkowej autoryzacji swoich współpracowników.

W przypadku, gdy osoba nie znająca Id i hasła przekaże swoje zgłoszenie, także zostaną podjęte działania naprawcze, ale mogą one zostać wstrzymane do czasu potwierdzenia tożsamości i upoważnień zgłaszającego.

Opcja DIALOG&DANE pozwoli łatwo wymieniać informacje (wiadomości i pliki) oraz przeglądać korespondencję i historię dialogu w danej sprawie, oznaczonej unikatowym numerem nadawanym przy redakcji zapytania.

Posługując się numerem sprawy można również drogą telefoniczną uzyskać informacje od administratora serwisu albo wyznaczonej do obsługi osoby.

Dziękujemy z góry za wszystkie skierowane również tą drogą zgłoszenia i zapytania techniczne oraz polecamy nasze zawsze SOLIDne usługi.

Zespół SOLIDEX

Kontakt
SOLIDEX
ul. Sosnowiecka 75
31-345 Kraków
tel. 012 638 04 80
fax 012 638 04 70
solidex@solidex.com.pl